Tuesday, November 18, 2008

perpustakaan oh perpustakaan

hahah.lawak lawak,dah la this is the first time nak masuk perpustakaan setelah sekian lama,
jadi plak perkara yang aku dah sangka akan terjadi.

what happen?
haha.aku ngan aman pegi bersembang ngan mr bad,abang kepada firdaus hashim yang juga merangkap lecturer aku.pegi mintak advice sket pasal fyp topik kitorang,
dah lepas tuh,kitorang pon terus nak ke perpustakaan la kan.mengikut cakap lecturer la katakan,
nak pegi cari bukubuku nak buat research.haha.aku kena halau woih.

aku: bleh masuk ka ni aman.kita pakai selipar ni.

aman: hah.tu ada org pakai selipar.bleh kot.kita try lalu dulu.

aku: orite.jom.

[menuju ke arah pintu perpustaakan dan terus masuk]
[makguard tengok aku]
[aku pun tengok makguard]

makguard : takleh masuk ni adik [sambil tgk kaki aku]

aku : hah?haha.taleh ke?[sambil tgk kaki aku,dan cari aman]

aman : [dok gelak gelak kat luaq]

aku : [aram aman kat luaq]haha.ok ok.taleh masuk eh?ok ok.

makguard cun : [gelak gelak]

makguard tak cun : balik dulu ya adik,tukar kasut.

aku : hahha.ok.ok.[beredar dengan rasa malu sikit]

haha.tahi betul.dah la semangat tetibe nak pegi perpustakaan,tapi kena halau plak.haha.
bile lagi nak pegi?hah.tengok la nanti kalau dah rajin!

^_^

4 komen:

Anonymous November 23, 2008 at 10:47 PM  

mention nama ako banyak2 lain kali

Unknown November 28, 2008 at 12:01 AM  

hahahahaha
bile tu wan nk wajin gi library blk?
sure lg 10tahun kan kan?
heheh apela si aman tu.. sian kamu~

Unknown November 28, 2008 at 1:04 AM  

haha.im going to the national library esk!

Anonymous November 29, 2008 at 2:07 AM  

at least wan jejak kaki kat lib kan ;P
lama dah woh x p lib.