Sunday, November 9, 2008

ceritera bandung

6th and final day in indonesia.

huarghhhhhhhhhh.sejuk,sakit badan.ada breakfast pagi ni.haha.free for 2 person.aku memang macam biasa la en.bangun awal dari suma orang.dahtu duduk macam orang bodo.haha,tetiba yap bangun,tengok aku,pehtu berbisik.mulut dia cam ni "jom breakfast".hahha.tahi betui budak ni.bangunbangun ajak aku breakfast.yeen dah banyun sebelum yap,tapi dia tak ajak aku breakfast pon.sapa soh.hahha.aku ngan yap pon turun,hahh.best.makan macam lembu.tengahtengah makan,kami seludup hotdog.ingat nak bawak naik atas untuk kawankawan lain.tengoktengok diorang turun bawah.haha.dengan hotdog dok ada dalam yap punya seluaq,hahha.kelakar.rasa bersalah sikit.haha.

lepas makan kami mandi pooooll!hahhaa.lama dah tak swimswim.lepas gian kejap,naik atas,kemaskemas barang.check out bebeh.kami tinggalkan beg kat luggage room,pegi pasar festival kejap.sempat lagi tu.i know,hgahha.beli cd lagu hits terbaru indo,ah,best lagulagu baru ni,
penah dengar lagu afgan?terima kasih cinta?sedappp.aku suka.lagu nidji?laskar pelangi?sedap jugak.ada banyak lagu best dalam cd yg aku beli.wahauahau.best.

ni ade gamba sket kat jakarta.




oriteeeeeeeeeeeee.ke airpot!sempat amek gamba dulu ngan akak receptionist kat apartment dulu.betolak ke airpot.naik kapai terbang.sampai malaysia.

it was a greaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat trip!

thanks semua.
thanks elynn.
tadak elynn,ADA bandung trip.hahha.
terima kasih elynn!!

7 komen:

Anonymous November 9, 2008 at 2:42 PM  

oit,.
enjoy ko org ??
ade beli buah tgn tak utk aku??
awek2 bandung ke??
pass la kt aku satu ..
hehehe :P

Unknown November 9, 2008 at 4:08 PM  

hahaah.ADAA

Unknown November 9, 2008 at 4:17 PM  

hahahahahaa

ADAAA XD

Unknown November 9, 2008 at 4:27 PM  

hehehe

yusz` November 10, 2008 at 11:06 AM  

ole2 utk sya ade tak?? ;;)

Unknown November 10, 2008 at 2:54 PM  

duit rupiah ada.nak?haha

mintdes November 18, 2008 at 4:26 PM  

haha apa ni.evntgh im indonesian,tp x pernah jejak siniiii.jeles!