Sunday, November 9, 2008

ceritera bandung

2nd day


hari kedua di bandung, was a tiring day.aku confius pada awal pagi.haha.sedar dari tidur pukul 6 pagi,dah cerah cam kol 9 pagi.hahhhhhhhh.confiusconfius.tp takpe.satu hari pegi shopping!sume sploh orang kami melewati jalanjalan di area dago,aku culture shock.haha.murah banget!factory outlet la katakan.i got myself 2-3 helai tshirt,and some for my adik adik.kami berjalan sepanjang dago street.jyeah.jalan.semangat.haha.tunggu la masa balik nanti,tak macam cacing pon sorangsorang.dengan bagbag plastik,terus naik angkutan balik.haha.LARAT nak jalan.pheeww.



oh,i ate meehun bakso and minum fresh strawberry juice kat sams strawberrry corner.sedap gila,hehe.*drools*


malam nya,pegi pizza hut.saje nak lepaklepak ngan cewekcewek n cowokcowok.kasik chance la wey!haha.adee mbak manis!pheewit.manis je.senyum memanjang.aku lambai kat dia lepas abeh makan.dia senyum,*cair.haha.nak amek gambar ngan dia,tp takut nak tanya.haha.ntah pape kan?i know.*tarik telinga.atleast dia tau kewujudan aku dalam dunia ni kan?hehe.

malam tu,rakanrakan lelaki ke club.tinggal aku elynn laini n boy.yeen pon ada,dia dah turun dah mulamula,tapi dia naik balik.pening katanya.mangkok punya masyeen sani.sembangsembang.aku nak ikoooooot.tp dah ngantok.penat lak tu.maleh jadinya.haish.bile diorang balik,dengar diorang cakap best.shait.nyesal sket tak pegi.haha.ye ah,bile lagi? =P

*tidur

0 komen: