Sunday, November 9, 2008

ceritera bandung

first day.


sampai ke jakarta,naik van ke bandung.90 ribu rp seorang.the story starts here.
it was a lonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnng trip.3-4 jam okeh awakawak semua.dah macam nak ke penang dari kuala lumpur.sakit buntut aku dibuatnya.buntut rakan2 begitu juga rasanya.hahaha.traffic nya,masyaAllah~teruk di kl,terukterukteruk lagi di sana.semak kepala aku.dengan bunyi hon dari kenderaan yg bernama motosikal dan kereta serta lori termasuklah juga bus dan taksi,gila apa.hahha.hon hon
hon.terbaik.


sampai di bandung,we decided to look for more a convenient place to stay in dago area.dah book apartment dah actually,tp nak yang lagi best.so.ape lagi kan?mari bersusah payah!hahahh.kelam kabut la en.kiri kanan kiri kanan kami mencari tempat penginapan,kesian jugak kat driver tu.dia pon semak skali mencari.padan muka dia,sapa soh jadi driver kami.maaf ya pak!anakanak malaysia memangnya banyak yg gini!

caricaricaricaricari,lastlast kami jumpa hotel call rorompok dekat sebelah riau junction.its a house,2 tingkat,macam homestay jugak la.bleh banyang kan?haha.bleh la en.the whole tingkat 2 jadi tempat kami melepak.buat macam rumah sendiri la katakan.NICE.

malamnya,sesi berjalanjalan bermula!ke distro depan umah.indieclothing.tersusun,suma ada kedai sendiri.suka aku.baju pon bestbest.suka aku.hahha.dapat selai baju.aku suka la en,aku ni dah la cerewet tahap dewa sikit.pehtu,dah lapaq,kami p makan nasi itam.nasi kalong kalau tak salah.haha.adoi,dah lupa plak nama nasik tu.ish aku ni.sedapppppppppppppppppppppppppppppp!baik punya.haha.
dah kenyang,apa lagi?sembangsembang dan tido!

0 komen: