Sunday, November 9, 2008

ceritera bandung

5th day

arini last kat bandung.pagi terakhir.ucapkan selamat tinggal kat ibu noor,tuan punya tempat penginapan kami.sedey la jugak.





hahhhhhhhhhhhhhhhh.pagipagi lagi dah ke jakarta.takde la pagi sangat kan,haha.around 9 am camtu la senang cakap.hehe.tak machet sangat.machet tu jem la.ahha.lucky!around 3,we split up and pegi 2 tempat.yap,ron ngan helmi p mall.aku,elynn,laini,wan stephen,syam dugong,masboy ngan masyeen sani ke mangga 2 macam pekan rabu[aloq staq] dah tempat ni.bought some stuff gak kat situ.kain batik ngan pelekat for mama dan abah terchentaaaa.weewit.ilebiu.

kalau tadi tak machet,amek hang,petang masa nak balik ke apartment,aston rasuna residence,jem baikkkk punya.3 jam woi dok dalam taksi.tak serabut pon kepala otak.kereta kirikanan.dengggggggggggggggg.terbaik.terbaik.u turn je,dah dekat 1 jam.u turn je weh.tahi dia.gila ka apa.driver taksi pon givap.haha.dia TAU nak buat apa.

sampaisampai,lapaq.hah.yelaah.tak sempat makan sebelum balik tadi.dahtu kat sana plak mall tutup kol 9.apa lagi.megi la.beli megi kat mart apartment,makan.hah.SEDAP.rasa cam apa tah.haha.aku tido atas lantai malam tu.ohmyGod.sejuk.tak cukup tempat tidur sebenarnya.tu yg tido atas lantai tu.haha.takpala.bercuti punya pasai,aku sanggup.

malam!

4 komen:

syam November 9, 2008 at 4:13 PM  

hg suka sangat lupa aku wan. damn hang. damn.

wantuutri November 9, 2008 at 4:27 PM  

hahahhahahha.soriiiiiiii

mie November 10, 2008 at 12:12 AM  

hahahahahahhaa.
sian syam.

wantuutri November 10, 2008 at 12:35 AM  

hahah.sori syam. aku bersalah