Friday, June 5, 2009

mok,the kitty died.

remember mok?

mok died this morning,
mok has been sick for 2 days.

dah bawak pegi klinik,and the doctor said that mok demam,because of kutu.
kutu?okeh,takkan sampai mati kot?yeen yang bawak mok g klinik,and he mention that siap kena dripping lagi.

i feel so guilty,pisah kan mok dan adik beradik lain dengan mommy,
mommy is in cyber.mok and others are with me in yeen's house in sri kembangan.

Ya Allah,maafkan aku Ya Allah,tak berniat pon nak pisahkan diorang.

i was planning to pick mommy and putih[the other cat] to move in with us when aku dah jumpa rumah sewa baru.

rasa bersalah,
mommy i promise to look after your babies, im so sorry. :(
Ya Allah,i feel so bad.

dia tak makan,muntah muntah,and jadi cam tadak tenaga la kan,
i did go the clinic this morning,tp tak bukak lagi,so i went back home and lepak dengan mok.
mok was sleeping when he suddenly muntah,i mean SUDDENLY,terkejut aku.then dia cam start kicking,i tried to calm him down,but...

:(

12 komen:

Hannani Kamal June 5, 2009 at 11:40 AM  

sabar okay..
mok mati dpn u, not in front of the others..

Anonymous June 5, 2009 at 11:56 AM  

takpa wan hang jaga dia banyak,dia doa kat hang banyak2.

Unknown June 5, 2009 at 12:03 PM  

nani : lis,emma ngan rushi pon ada jugak tadiiii!i feel so bad,:(

anon : sedey wey.aaaaaaaaaaaaa

Anonymous June 5, 2009 at 3:51 PM  

weyyy...aku sedih ni weyy.arghhhhh!kenapa??kenapa???aku bangun pagi2 pastu dapat mesej ang,jantung aku jatuh trus.berair mata aku weyh.shit aaa

waNny June 5, 2009 at 4:03 PM  

ala .. sedihnya .. xpe wan .. relex k ..

Unknown June 5, 2009 at 5:32 PM  

anon : woi ni sapa.relax wey kalau ang sedey,bayangkan aku.

wanie : :(

lastangel2411 June 5, 2009 at 9:04 PM  

warghhhh...mok T____T

although yun kenal dia utk a few hrs ja...but still...

:((

::tNstKz:: June 5, 2009 at 10:08 PM  

sdey nye....takpe2 ko da jage die lek lok...mok..=(

aidashahab June 7, 2009 at 1:29 AM  

moooooook :(

puchong hartamas June 8, 2009 at 3:22 PM  

sabar la wan. dah ajal die. it is not ur fault for what has happened to mok. dun worry. sabar je la kehendaknye.

Unknown June 8, 2009 at 7:37 PM  

yun : tulah.sedeeyyy

saadah : tak elokkkkk.sebab tu la dia saket. :(

aida : aaaaaaa

raman : sedey wey.mati sebelah aku kot.

The House Of Red Gincu June 12, 2009 at 5:07 PM  

jangan sedih aku pun dah kehilangan 2 ekor anak kucing yang dibesarkan depan mata aku..aku siap bagi susu tau......"botol susu la"