Saturday, May 30, 2009

selamat abes stadi.

oh yeahhhh.
stadi dah abes.
and im not sure sama ada i should be happy or sad.

happyla jugak,insyaAllah.kalau tadak aral emlintang, aku grad bulan 8 ni.degree BMm(Hons) Digital Media.insyaAllah.[takut wey.bhm wey.bhm]

haaa.then.ni part stereotype yang penting dalam sesuatu perpisahan.
yeah,dah abes stadi,ntah bila plak nak jumpa kawan kawan yang ntah bila plak nak berjumpa lagi.ok.ayat aku agak confusing.buat tatau sudah.

kawan kawan yang akan jumpa lagi,semoga kita berjumpa lagi.bakal bakal housemate,[kamon.cari rumah la pantat.nak duduk mana ni.]kita mesti la jumpa lagi nanti.

kawan kawan yang lain,lelaki aku tak kisah sangat,eceyyy.kita bleh ja lepak lepak nanti.
yang pompuan ni la.mak tak bagi kuaq la apa la satg haaa.yelah,dah nak balik umah segala kan?parents,biasa lah.

so..yeahh.rakan rakan DMians yang terbbbbbbbbbbbbbekkk,kita memang camwhore,tp kita hensem dan lawa serta macho dan comel dan lain lain lagi.semoga semua orang berjaya dalam apa yang korang semua nak buat. [naz kata kat aku dia nak bukak restoran,jom lepak kat kedai dia nanti.pehtu anim kata nak bela ikan keli,aku ngan aman ngan hariz ngan jibin nak juai charkoeyteow malam malam.mai la lepak.haha.]

kawan kawan lain majoring,alahhh.apa barang majoring2.kita SATU.kan?contact2 la lagi wey lepaih ni.jangan buang aku dari friendlist korang.haha. junior2,kawan kawan fac lain. pon sama okeh.keep in touch!aku memang akan kacau korang.insyaAllah.haha.


terima kaseh la kawan kawan semua.thanks for everyhthing.demmit. akim tgh pasang lagu sedey.aku plak sedey...ok.moment of silent.....


....


...


haha.okeh.so..semoga semua kawan kawan aku hepi hepi belaka,dan jangan lupa kan aku yeah!

kita dah abeehhhhhh belajaaaaaqqqqq!!!!!!

7 komen:

Alia Ibrahim May 30, 2009 at 8:16 PM  

aaa sedey aa..
pasni xde ah ari ade kelas dm nk angkat2 kening,angkat2 tgn ngn wan b4 msk klas,
apa habaq machaaaa ke ape..
kekeeee..
btw,gudluck! =)

Unknown May 31, 2009 at 12:21 PM  

haha,tulahhh.bile tah lagi nak lepak ngan korang.nak gosip gosip.aihh,

Unknown May 31, 2009 at 2:56 PM  

alala sedey nyer. teehehe :P

yana June 1, 2009 at 11:53 PM  

sedih gila. wannnnnnnn.. si budak happy memanjang ni dah tadaaaa

Unknown June 2, 2009 at 10:42 PM  

sheeraa : huhu.sdey wey.

yana : haha.hepy je slalu!

aidashahab June 7, 2009 at 1:33 AM  

alaaaaaaaa!
alaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!
alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Unknown July 12, 2009 at 8:53 PM  

wey ape ala alaaaa