Sunday, June 28, 2009

klpac urbanscape.

hoh yeahhh.yesterday was great.goddeng i was so tired.

penat tengok orang.
penat goyang goyang.
haha.

thanks efozy sudi amek aku jadi krew untuk installation art in the main lobby tuh.alah yang ada empat kotak besi with some visual dan audio yang kuat tuh.lama lama tgk dan dengar,rasa nak muntah pon ada.hahha.sori poji.

horitee.best lah.hulemekk.aku, shah azman,dengan azreen sani sempat join this one music play dekat luar banggunan yang ada aircond tu,yang ramai ramai orang bleh join and play different music instruments. best wey.aram menari nari aku.walaupon kami goyang goyang buah,yeen siap goyang pisang lagi.hahah.tp we did enjoy.wonderful experience oh!

haaa.ni part paling best.hahha.
gadis gadis.
ya Allah,aku berbangga aku orang malaysia.hahha.
banyak gila gadis gadis comel,cantik,hot,manis,sweet,sewel,gila,terer menari,sexy,tak sexy,yang pakai baju,yang tak cukup kain,dan macam macam lagi lahh.
penat jugak mata aku ni melilau memandang gadisgadis. ahh.kau jgn cakap banyak,nak cakap aku gatal or whatsoever,aku lelaki,tgk gadis?normal lah kan.singgle plak tu.hahha.

oh.tp ada gak yang aku kecewa,not to say yang aku kecewa sampai tahpape la,tp cam tak best la tgk "orang orang kita" minom arak macam minum ayaq sirap kan?ntah.aku yang tak cukup urban kot.dunia dunia,jauh kan lah aku dari merasa ayaq kencing setan tu.

haa horait.tahi la,aku nak post gambaq, tapi, ADA gambaq nak post.sapa pon tak bawak kamera.hampeh sunggoh.takpa,aku akan berusaha cari,kot kot ada awek curi curi amek gambaq aku kan?hahaha.mana la nak tau?[perasan,shattap u.]

haha,orite.thanks urbanscape and KLue for the wonderful experience!

7 komen:

Aifaa R. June 28, 2009 at 11:07 AM  

eee abangku. tak sangka. gatal jugak sikit. campur gedik. :p

Unknown June 28, 2009 at 11:38 AM  

haha,saya lelaki,biasala tuh.:D

Unknown June 28, 2009 at 10:22 PM  

lerr ur artwork ke tu? fantastico~
xnampak pule ye...
haishhh ade gak pasan org goyang2 pisang dll time diorg men instruments tu, ntah2 korang kot haha

PF37 June 29, 2009 at 6:22 PM  

wey aku bangga main goyang2 buah bersama weyyyyyyyyyyyyy

farahnadia July 1, 2009 at 9:16 PM  

hahaha hang ni mangkuklaa! :D gataiiii naaaaaaaaaaa :D takpa2,org single digalakkan untuk gatai.org yg tak single pun boleh gatai,tapi kena berpada-pada la.kena keep options open kan :D

yangyazam July 7, 2009 at 6:44 PM  

tu la wan..gadis2 di malaysia ade jek yang A class..hampa jek tk nmpk n tak sedo..hahhhaha
*promote aku ngan bdk2 pompuan hot mmu*

Unknown July 12, 2009 at 8:41 PM  

haha.awek wey awekkk