Monday, June 8, 2009

selamat bercuti.

yeaapp.aku dah kat penang,balik bercuti tenangkan diri makan untuk gemok senyum untuk seronok jumpa kawan sebab rindu mandi laut sebab suka pegi queensbay untuk tengok awek dan sebangainya.hahha.aku sambung semua dalam satu ayat.padan muka hampa kena baca.

kepada kawan kawan yang lain,aku ucapkan selamat bercuti gak.jaga diri elok2,graduation day nanti kita baling topi sama sama,amek gambaq samasama,pelok ciom sama sama[kalau di beri kebenaran :P]

haha.
oh.kiu dah kat ostolia.gila best,
hanim bebeh ngan yunyi bebeh pon nak p ostolia.
jaga diri elok elok wey!

:)

haa.rumah baru tak dapat lagi.
nanti balik kl baru sambung cari rumah.haih.

oh btw,
fifi beranak!aku ada cakap tak?
anak dia comey wey.macam aku.eh.lebeh sket dari aku la sebab dia fluffy.
nanti aku upload photo.haha.

ttyl!

0 komen: