Saturday, August 22, 2009

whats happening?

haaa.banyak benda.banyak perkara.

tahun ni, as for my birthday,
aku di sambut 3 kali.haha.

3 kek.
different people.
oh bahagianya.

tgk wayang,
yang mana tak penah penah ada random awek dok sebelah aku,
but on my birthday, satu row yang aku duduk,semua perempuan except aku.haha.aku sampai jadi segan.

mama dah kuaq dari ospital, and abah pon dah datang jemput mama balik penang.
selamat sampai dah.

bulan puasa pon dah start.
dah berbuka untuk hari pertama dah pon.haha.
semoga kita semua diberkati Allah
insyaAllah.

oh. tahun ni punya hadiah birthday,
yun bagi card holder.
dah bekerjaya la katakan skarang ni ^_^

and hadiah satu lagi,
aku declare sendiri.
waahahha,

:D

5 komen:

PF37 August 23, 2009 at 1:57 PM  

best gila hidup hg.

Unknown August 24, 2009 at 12:10 AM  

haha.sorry la shah,tp aku rasa ang patut jeles.haha.

suehanna August 24, 2009 at 6:25 AM  

yang last sekali tu, congrats wan! hehe :DD

lastangel2411 August 24, 2009 at 8:09 AM  

:D

Unknown August 24, 2009 at 4:38 PM  

sue : haha,thanks sue!

yun : ^_^