Thursday, February 26, 2009

kebaih punkoq kena inject.

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
[jerit sekuat hati]

susah.
menggeletar aku tau tak.

ingat senang ka nak tahan gatai?

kenapa?
allergik[cani ka eja?] jawapan nya.hahah.

i know i cant really makan udang,
but sebelum hari ni,aku makan udang okeeeeeehh je.

ape jadi?haha.
badan aku gatal.dari muka sampai ke kaki.
terbaik.terbaikkkkkkkkkkkkkkkk.

aku rasa aku memang taleh makan udang,pehtu p bersukan.
bak kata kakak nurse comel kat klinik mmu tadi,

"akak pon taleh makan udang gak."
"same ah kite.hehehe"

ek ehhh.suke lak dier.nasib baik dia comey.
oh.melalut plak.

dia cakap ni sebenarnya,
"campur ngan peluh kot?"

make sense jugak lah.
the last time aku kena teruk camni,lepas aku makan special combination gatal terpower,iaitu
ikan[certain ikan aku taleh makan gak],tomyang udang, telur goreng ngan sotong kunyit.ahha.terbaik kan?

balik umah,aku p jogging.hahhhhhhhhh.terbaikkk.panasss ja telinga aku masa tengah gatai tu.time tu memang tak tertahan la.but kali ni,kali kedua la kan.aku dengan machonya,
naik keta,pegi bank,pehtu pegi klinik.nurse comel tu pon tekejut.hahaha.doktor tu lagi la.aku nampak dia kat luar klinik,

"bukak tak klinik?"

"bukak,tp saya nak g solat jap...."

belum sempat nak abeskan ayat tu,dia buat muka concern.

"eh,kenape tu?jom masuk jom jom"

"okeh,pusing belakang,tarik seluar sket." doktor tu cakap.

"tapi...." ni aku la reply kan.

"okok.alahh.tanak tengok pon~" haa ni nurse tu yang cakap.gatai betui.

"haaa.bagus.nanti saya segan" aku kata kat dia.

"tanak tengok pon~" nurse tu ulang benda yang sama,tapi bunyi cam dah jauh sikit.

hahh.kena gelak ngan kakak tu,kena cucuk kat pungkoq,kena telan 6 bijik pil ape tah, pehtu kena bayar 36 inggit.
terbaikk.
sebelum betolak pulang dari klinik,
nurse comel sempat lagi begurau senda dengan aku.

"makan la udang lagi lain kali,pehtu datang sini lagi."

aku pon layan la kan?takkan nak buat tatahu je?haha.memang bukan irwan la nama aku kalau camtu.

"oh.okeh.hahaha.nanti kita jumpa lagi~!"

hahaha,lawak betui.eh.ok lah.aku tengah tak selesa duduk,
pungkoq kebaih kena cucuk.
ttyl!

[ayat aku beteraboq.kl campoq penang.neahhhhh.]

7 komen:

Syarifah Syaza Liyana February 27, 2009 at 8:45 AM  
This comment has been removed by the author.
Syaza February 27, 2009 at 8:59 AM  

aigoo..
macam2 daa..
hehehe..
ruginye die xdapat mkn udang..
sedap oooo~~~

af [ R ] ed February 27, 2009 at 11:45 AM  

wan! hg x suci daa! hg x sucii!! pi mandi bunga cepat!! haha

Unknown February 27, 2009 at 12:21 PM  

syaz : ahha,no i think i can still makan udang,but takboleh bersukan bila makan udang.hahah.

seems like udang and peluh cant be together for me.

radzi : woih.aahhaa.tulahh.aku telah dinodaii

yusz` March 2, 2009 at 5:20 PM  

anda di TAG

Unknown March 15, 2009 at 6:03 PM  

eh same la kite
tp at least u know what ure alergic 4
saya xtau. tp saya kne alergic tu
haihh terbang 38 hengget

balqissy March 16, 2009 at 6:11 PM  

oh? nasib baik anda tidak takut dengan jarum...
salam anyway ~.^
**balqissy