Saturday, December 20, 2008

im burned too!

same plak ngan aifaa punye entry.bezanya, dia pegi tengok
surf competition, and aku plak enter competition.

aku main bola untuk fakulti aku,yang best nya, the first game start kol 10, which the condition was very, very, very, i mean, VERY panas. like seriously panas punye panas.hah.aku dah cube terangkan gila gila dah ni.memang panas terik. tu game yang start at 10, 2nd game kitorang, start at 1pm. kalau yang start at 10 am tu dah panas, baaaayannngg kannnnnnn. betapa di hydrated aku.lari lari lari, tercungap cungap macam kuda.tercungap cungap je la yang macam kuda. lari nya tak laju macam kuda pon.

itam dah aku.seryeees.shit men.tah bile lak nak ilang dua kale berbeza kat badan aku kali ni. daiiyuumnnn.

kekaseh kekaseh hati, jangan lari bila nampak aku, bagi aku masa untuk pulih.hahha. aku masih irwan yang korang sayanng.
:P

chioooooww!
hangat.nak mandi.

4 komen:

Aifaa R. December 20, 2008 at 10:24 PM  

eee..
tiru tajuk entry blog orang.
haha :D

Syaza December 21, 2008 at 6:07 AM  

dah lari xlaju ke?
dulu kate hebat..=p

Unknown December 22, 2008 at 4:36 PM  

aifaa: dah kebetulan sama.hahah.

Unknown December 22, 2008 at 4:36 PM  

syaz: eh,masih laju.rendah kan diri tu namanya.hahha.