Sunday, December 7, 2008

cuti cuti cutiNYOOOOO

haha,aku tergelak dengan aku punya tajuk entri aku sendiri.yang paham,paham lah.yang tak paham,buat buat paham sudahh.haha.

haa.arini ari ahad.dan aku mengupdate blog aku arini.tadak kena mengena kan?aku tau.haha.im in penang for hari raya aidiladha, esok hari. hari jumaat aku bertolak dari cyber, and esok petang, around 3 i guess,ill be heading back to cyber.haishhhh~

haaa,cuti,tak macam cuti. kena buat kerjaaaa. aku tengah cuba siapkan sri aku arini,suuupayaa,esok aku bleh rayaaaa!haha,terus berusaha.berusaha.berusahahahaha.tension,biasalah.tapiii.ada penyeri baru dalam rumah aku kat penang.nanti aku akan aku post satu entri,apakah penyeri itu. till thennn,

selamat hari raya aidiladha!

2 komen:

Syaza December 7, 2008 at 10:36 PM  

saye tahu! saye tahu!! =p

nab December 8, 2008 at 5:45 PM  

wan dah siap???!!! demmm u!!!!!!!!!!! haha tak cam raya pon.... siap nyooo keje