Saturday, July 25, 2009

designer designer

huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhh
*melepaskan napas di tangga

tangga mana tah.sukasuka ja aku taip.okeh hai kawan kawan yang setia sudi menjenguk blog aku yang putih bersih clean hensem ni.haha.dah hampir sebulan aku kerja.hulemekkkk.pengalaman?haha.macam macam dah.aku tiba tiba rasa kagum kat mak bapak aku yang bleh bekerja selama berpuluh tahun.

aku rasa sama ja semua orang yang bekerja,tp bagi aku,menjadi seorang designer.perghh.tidak kurang hebatnya. penat macam hapaa lagi.tahi wey.seryes tahi.haha. setiap hari perah otak.kalau tak perah otak,perah tenaga.bangun,pegi opis.

waktu kerja sebenar:
10am-7pm

waktu kerja yang tidak sebenar :
9lebeh am - 8/9/10/11/12/1/2 lebeh pm[aku letak sampai pukoi 2 sebab aku penah balik koi 2.30.]

and oh.kalau la ada OT.
OverTime.

bak kata aku kat syaz tadi,[syaz yang inspired aku cakap benda ni.]
theres no such thing as OT for a designer.
haha.syaz cakap ayat aku macho.

kerja macam gila,balik kerja lambat gila,
penat pon macam gila.
tapi tadak OT.
terbayang kerja kilang.atleast ada OT kalau balik lambat kan?
aku kerja kat chicken rice shop pon ada OT kot.
palat sunggoh.

hah,tudia.gila tak gila.
tapi takpa.nak menimba pengalaman la katakan.
hamek hang pengalaman.
mau sangat.
haha.

hehs.
aku punya dok cerita kat kawan kawan betapa penat nya bekerja,
sampai last last aku dengaq cerita dari kawan sendiri,
kononnya aku nak berenti.
wtf?ahaha.gaji pertama pon tak dapat lagi,
dah pikiaq nak berenti?
memang tak ah kan.

okeh.
nak jerit.
secara mendatar,
tanpa keluar bunyi.
tahu macam mana nak buat?
sila refer gambar yang di upload.
cuba la try.

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!



:)

10 komen:

Syaza July 25, 2009 at 2:31 AM  

hahahaha~
cayalah~ XD
ish3, kalaulah ada OT, kaya semua designer2 kn? =p
neways, selamat pengumpul pegalaman yg dicari2 ituh..and niceee picture..muka tuh mmg priceless..haha!! XD

suehanna July 25, 2009 at 5:35 AM  

ahahahaha. doesn't that count to be the pleasure of holding a job like you do have now?

Lia Hasty July 25, 2009 at 10:56 AM  

keje mmg cmtuh wan..
lia pun sama blk 2 pg yp xde ot..
tp skt ati gile..
keje tiap2 ari blk lmbt..
tp xde ot..
cam x berbaloi..
sbb pk nak cr pengalaman gak..
sbb br dlm bdg keje lg kan..

so bykkan sabar ye wan..
ade hikmah di sebalik suma tuh..

claraemilycancer.blogspot.com

Unknown July 25, 2009 at 12:36 PM  

syaz : haha.muka saya memang priceless!

sue : *tatahu nak cakap ape.hhaa

lia : haha.tulah.takpe,pengalaman.pengalaman

Aziah July 26, 2009 at 10:34 AM  

Aku suka that pic!!!!

admin July 26, 2009 at 3:17 PM  

wan aku curi gambaq hg buat model baju okay
hehe

Unknown July 26, 2009 at 4:40 PM  

aziah : hhaa,i hv plenty more!

Unknown July 26, 2009 at 4:41 PM  

fahmi jepon : wehhh.ang ni nak sabotaj aku ka?jgn wey,haha.

Aifaa R. July 26, 2009 at 4:43 PM  

hahahaha gambar comel :)

Unknown July 26, 2009 at 6:07 PM  

faa : haha,tenkiu.