Sunday, July 5, 2009

ciiiiicaaaaaakkk

seekor oops bukan seekor tetapi 2 ekor cicak telah mengacau aku semalam masa aku tengah rancak berbicara soal masalah kehidupan dengan fathiah ngan nue while we were eating nasik goreng maryland dekat murni yang tidak pernah lekang dengan orang yang entah dari mana datang aku pon tak tahu tapi tak mengapa kerana aku punya main concern skarang ada lah cicak durjana yang telah mengacau aku dengan melompat ke atas tangan aku secara tiba tiba sehingga aku terpekik kecil serta meracau dan mengkelepiaq tangan aku akibat terkejut gara gara tingkah laku tidak sopan cicak yang berbadan lembik dan buleh memutuskan ekornya gara gara terkejut jugak yang mana akan membuat kan aku lebih geli geleman dan menjerit macam ayam nak kena sembelih dan menggelupur.

p/s: aku tak ngam dengan cicak.

i repeat.cicak bukan mainan aku.

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeewwww!

illustration from deviant art*

6 komen:

SSL July 5, 2009 at 10:00 PM  

tak suka cicak! sbb dia leh buat magic ekor tu. geli. eee.

Unknown July 5, 2009 at 10:07 PM  

eww eww eww!

Syaza July 6, 2009 at 10:30 AM  

hahahahaha~!!
i have no probs with lizards..
best nih..now i know what to get u.. =p

Aiman Syazwan July 6, 2009 at 6:56 PM  

cicak sedap!

Unknown July 6, 2009 at 9:55 PM  

syaz: haha.shatap u.saya geli cicak.jgn kacau.haha.

aiman: sedap la sangat cicak tu!bagi kat ang baru tau

Emja July 8, 2009 at 8:50 PM  

aku ada corn snake 4 ekor, diorang mkn cicak.

maybe aku leh tolong ko hapuskan masalah cicak ko.