Sunday, August 17, 2008

woof woof

hehe.rasa nak bercerita.

bangun kol 10.pfft.kalo mama aku tau, abeh aku.cadangnye harini hari 'bersama kereta'.haha.nak bawak kete aku pegi servis, pegi cuci dan pegi make up sket.kesimpulannye aku pegi abeskan duit lah.haha.kol 11,aku naik tinggat dua.tgk ronal.tp dia tadak.demmm.plan lari.ronal p mabok2 tak balik2.aku pon tepon la dia.then dia balik.kami gerak ke puchong.area puchong perdana.pusing pusing.dan pusing lagi.pegi tukar nomo plate kete dulu.kasik lain sket.haha.then, pegi kedai ekzos.nak cari muffler tip.alah~kepale ekzos tu.dapat.terus pasang.last kali aku pegi kedai amoi korea,nak servis kereta.haaa.dekat sini la ade bende menarik yg dah lama tak jadi,jadi plak.hehe.aku kene serang ngan anjing.tahi betul.takde la serang like dier baling tahi ke ape ke kan, dier tgh lepak2 ngan anak anak beliau,kasik minum susu agaknya,aku tanak ah kacau kan,aku pon lalu la dengan rasa cool dan dengan riak muka yg agak sopan.then..aku perasan, si mak anjin ni jalan pelan2 p belakang aku.then.tetibe,

"woooooffwooof"
"demm"
"wooof wooof grrrwooft"
*mencakar2 tanah dan berlari ke arah aku*
"aaaaaa~~~"
*lompat2*
"wooofwfeoff"
*bunyi agak pelik,saja nak kasik aku takut agaknya*
"hduahdeuhg"
*ntah bunyi ape yg aku keluarkan.haha,takut bodoooooo~*

pehtu dier stop.dier plak yg belagak kool dan pegi kat anak2 dier balik.
demmmm.dah la baru lepas makan, penat gile ah.tahi anjing.ronal duduk jauh2,sambil gelakkan aku.

"tinggi gile doh wan ko lompat tadi"
"bodo kau ni.takkan aku nak duduk bertinggung kasik dier gigit aku kot."
"hahha"
"ahhaha,aku ingat nak kene gigit dah tadi.tak guna.cis."

hehe.kesimpulan nya,semalam aku abes kan duit aku.

muffler tip - rm 120
noplate baru - rm 40
cuci/polish kereta - rm 88
servis kereta - rm 98
makan2 - ntah.

dekat rm 400 gak ah aku abes.pfftt.
ok bai.

5 komen:

Aifaa R. August 18, 2008 at 3:36 PM  

gila terbaik ah..
banyak duit ye pakcik :DD

Unknown August 18, 2008 at 7:05 PM  

haha.saje membazir,adoyai~

Anonymous August 19, 2008 at 10:25 AM  

niceee....

Moschinojunk August 24, 2008 at 6:55 PM  

memang, pembaziran betul, baik la blnja makan ke ape ke, sedap lah sikit. haha. padan muka kena kejar anjing ;p

Unknown August 25, 2008 at 10:43 PM  

hehe.keja anjing tu yg tak tahan tu.cis punya anjing