Wednesday, June 11, 2008

anak itik tokwi mandi dalam kolam

hah.
dulu marah aku,
sebab apa?
sebab aku kacau,

kacau?
kalo tak layan,
tak kacau la kan,

baik,
rapat.
rapat gak la.
baru nak rapat sket lagi,
dah kena halau,

shuuh.
katanya.
takla dia kat "shuuh"..jahat sangat tu.
tak sekejam itu budak tuh.
tp kejam gak aa kan.
baru nak berkawan,
dah disuruh berenti.

"stop"
katanya,
stop.
berenti.
"dont contact me ever again"
lebeh kurang camtula ayat dia.

jangan kontek dah ok?
aku terkedu.
pfft?
wtf?
apahal?
apa aku buat?

"habaaqq mai sattttt~"
kata aku dalam bahasa inggeris.
"what did i do wrong??"
bisik hatiku tika itu.
"hah?amende aku dah buat?"

dia beri penjelasan.
berbaik semula dengan BF katanya.
aku yg di buang?
aku?
"oh.okeyh.."
aku membalas.
terdiam lagi.

bai.

1 komen:

Unknown June 24, 2008 at 4:01 PM  

ape kene mengena entry ni dgn anak itik tokwi 2?? confused weh...