Friday, November 12, 2010

betui,masa ni aku tgh bosan gila!

hasil persembangan aku dengan seekor bot via ym.

arleencarlyle3819: KATiE BABY
irwan: apa lagi hang mauu
arleencarlyle3819: Hello there.. My name is Kat.. Got ur ID through Messenger Directory
irwan: hang dah bitau dah kan semalamm
arleencarlyle3819: I love chatting with new people.. Would you like to chat today? Where are you from?
irwan: tu pun hang dah habaq dah kemarin,aku sepuk satg deni haaa haaa haaaa
arleencarlyle3819: Nice Im 21 years old i'm going to school in Florida.. Can i ask you a question?
irwan: aku mai dari bayan baru,pulau pinang.
irwan: apa dia nak tanya?
arleencarlyle3819: Do you like big booty girls with big tits? lol seriously cuz thats what ppl tell me i have..Is that too much for you to handle?
irwan: astaghfirullahhalazimmm. mengucap wey mengucap.apa dia soalan hang ni, malu aku tau.
arleencarlyle3819: so yea i'm lonely would you like to have some kinky fun? Would you like to see me?
irwan: takmaulah.ish.teruk hang ni.aku kat ofis ni.kalau orang lain nampak macam mana?
arleencarlyle3819: ok but i have no pictures on my laptop.. but i have a video camera that came with it
irwan: dan dan tadak gambaq,blah la ang pentipu,aku tak pecaya.
arleencarlyle3819: lol ok goto http://www.acceptinvite.com/am8ds and we can go 1 on 1 chat. Just accept the invite on the page baby
irwan: boo
irwan: you suckk
irwan: tamau click.
irwan: bodo
irwan: budak boodoo

ok tu je.pehtu aku dah malaih layan dia dah. asyik cakap benda yang sama ja.booorinng.

2 komen:

shee November 23, 2010 at 3:52 AM  

HAHAHAHAHAHA lawakk gilaa hang ni

wantuutri November 25, 2010 at 6:47 PM  

heheheheheh, dia kacau i kooottt