Friday, February 12, 2010

Chilling at Sungai Chiling

yossshh.berikut adalah entry weekend 2 minggu lepas,where me and my schoolmates plan a gathering and puuff.tiba tiba kitorang dekat waterfall.

haha.best!
location : sg chiling,kuala kubu selangor.


sampai2,mesti la amek gambaq dulu kan?penting tu

dah amek gambaq,mesti nak amek gambaq lagi skali.sebab tak puaih hati.

pehtu kalau dah sampai 3-4 kali, tamak la kan.

ni bila dah tamak haloba.sambil menunggu kawan kawan lain check-in,kami amek la gambaq lagi.aha.

jalan dalam hutan.seryus gua cakap lu.best gilaaaa.lalu kat path yang berlopak. paku pakis kiri kanan,

lintas sungai,

tgk aku.bajet pakai seluaq tu,sampai waterfall baru nak tukar pakai seluaq mandi,last last, dengan seluaq tu jugak aku mandi.

ni haaaa.selepas berpenat lelah.cantek.wuhuu.sejuk.

ni bila dah tatahan sejuk,kamera keluaq la lagi skali.ahha.

tammmaaaattt!


hahaha.camni, tempat tu memang best.adventure dulu sebelum sampai waterfall tu.dah penat berjalan apa semua,nampak ayaq,haaaa.serrrroonooott gua cakap luu.haha.

sungai yang kami lintas, kiraa basahh laa senang cakap.tapayah susah2 nak selak seluaq.len kali aku nak  pakai swiming suit teruih siap2.setel masalah. ikan berenang2 dalam sungai tu,langgaq2 kaki.haha.geli kot.

masa nak balik ada kecoh2 orang nampak ulaq la,dengaq orang jerit la,hahha.tp takpa.keadaan terkawal,kami selamatttt.

apa lagi?jommmm laa p lagiiii!



2 komen:

RnR February 22, 2010 at 1:34 AM  

jomm jomm....ada yg lg best, jomm next trip ;p

Unknown February 24, 2010 at 4:57 PM  

haha.jommm