Tuesday, January 20, 2009

satu dua tiga, erk..ok,lepas tu?

kalau bulan ada dua,
mesti tak gelap malam kita kan?

haha,
mukadimah entry baru yang tah apa apa.

okeh, jom sembang.
cemana nak tau kita tak bertepuk sebelah tangan?
logiknya,kalau si gadis dah ada boyfren, memang bertepuk sebelah tangan la kan.
itu logiknya.
ntah betul, ntah tak.

aku pon tatau la.
yang pastinya,
nak menangi hati seorang gadis,tak semudah abc.
ada bantahan?

berterabur kan aku punya isi entry?
berterabur lagi emosi dan perasaan dalam diri.
haha.

aku ni jenis yang suka simpan,
tu yang bagi emosi dan perasaan berterabur kot?
tak suka luahkan.
tak suka?
bukan kot.

"ang jangan dok simpan weyh,susah,bek ang cakap."
"ang ni satg meletup,baru ang tau."
"ang ni mangkok la. cerita la cepat."

senangla hampa cakap.
haha.
aku harap senang jugak aku nak cakap.
tapi, realitinya, tak mudah untuk aku.

mari,
senyum!

8 komen:

aida January 20, 2009 at 5:45 PM  

tapii wan, susah jugak nak menangi hati lelaki. asal eh?

*rolling eyes*

wantuutri January 20, 2009 at 7:11 PM  

hahaha.
tulah kan.sama ja.ish.samasama susah.
celenging betui la part nak bagitau.haha.

*gelang geleng*

Alia Ibrahim January 21, 2009 at 5:12 PM  

tu diaaaa..
xbek simpan,bahayaaa..
mari story2 lagii sama kami..
ahahaahaa..

e g January 22, 2009 at 12:11 PM  

aku xde bantahan..
setuju 100%..huhu..
mmg ssh..

wantuutri January 22, 2009 at 12:40 PM  

hahha,wahh.nak story story lagi eh aliaaa~?

wantuutri January 22, 2009 at 12:41 PM  

yeay!eg stuju!

tia January 26, 2009 at 11:29 PM  

"ang jangan dok simpan weyh,susah,bek ang cakap."
"ang ni satg meletup,baru ang tau."
"ang ni mangkok la. cerita la cepat."
suma neh cam aku yang kata jaa?
araamm~

.aisyah.adam. February 1, 2009 at 11:51 PM  

hahah betul2
jgn simpan.
u never know what good may come out of it! :D