Friday, September 12, 2008

perut oh perut

haarrgghhh.
tu je bunyi yg aku dok pikiaq.
saket perottttt.

ntah ape bende aku makan.tak abehabeh sakit lagi.
adoyai.nak makan ubat,bulan puase plak kan.memang tak dapat ah.
nak tido,lagi la tak dapat.aku kat opis kot.suke suke je nak tido, memang kene lempang ah.
makan sikit,org cakap aku kurus,makan banyak,saket perot pulak!

oh haha,btw,baru sedar,2 post aku dah berkenaan dengan makanan je.haha.

2 komen:

waNny September 13, 2008 at 8:18 AM  

makan la pil chi kit teck aun lepas berbuka :p hahah .. mcm iklan lak

biase ah time pose la perut nk buat masalah pun

irWan September 13, 2008 at 1:25 PM  

haha.tau takpee!